06 september, 2012

Kom hem NU

Idag saknar jag Robert extra mycket.
Han har varit borta sen i fredags, alltså en vecka imorgon.
Men snart snart snart kommer han hem, inte alls långt kvar nu.

Imorgon ska jag och Wille sova hemma hos min mamma.
Jag ska till Ikea på lördag så mamma ska vara barnvakt till Wille.
Jag ska köpa en hylla till vardagsrummet där mina filmer förhoppningsvis ska få plats.
Just nu ligger alla filmer i påsar och det är lite drygt att behöva leta igenom dom
så fort man vill se någon speciell film osv.

På söndag är det kalas som gäller.
Det är min älskade brorsdotter som fyller 5år. Hon blir stora tjejen nu :)
Jag kan inte fatta att det redan har gått fem år sen hon kom till världen,
älskade lilla Elsa.

Nej nu måste jag sluta skriva för nu börjar Lyxfällan.
Lyxfällan är heligt för mig, man gottar sig liksom i hur dumma i huvudet folk kan vara.
Och man inser även hur bra man själv har det och att man kan hålla i pengarna
även fast man slänger ut dom på mycket skit ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar