01 september, 2012

Barnens dag

Sitter just nu och lyssnar på Wille som inte alls har lust att sova middag. Han skriker lite, skrattar lite och pratar lite. Ja ja, han somnar nog snart i alla fall :-)

Jag, Wille och hans farmor och farfar har varit ner till stan idag. Det är barnens dag, loppis och karuseller. Jag fyndade lite kläder till Wille. Jag har lite lite svårt för begagnade kläder från folk som jag inte känner, men det jag köpte såg nästan oanvänt ut och då känns det bättre.
Efter en tur i tvättmaskinen så blir dom nog bra.

Lite senare idag så är det grillning här hemma som gäller. Roberts föräldrar skulle bjuda mig på mat, mysigt. Och skönt att slippa vara ensam hela dagen.

På måndag kör jag igång med lchf igen så idag har jag inhandlat lite goda ostar och annat smått och gott som man måste ha i kylskåpet.

Nej nu är det dags att göra lite nytta.
Hej så länge.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar