18 april, 2012

När tiden stannar

Ibland händer saker i livet som får tiden att stanna upp ett slag. Att se den person man älskar mest vara ledsen är så otroligt jobbigt. Jag vet hur hans hjärta blöder och jag vet hur ont det gör. Det kan ta lång tid innan man förstår, acceptera och sedan bearbetar men jag kommer finnas här för dig hela tiden, var enda sekund på dygnet kommer jag vara dig nära. Du är en del av mig.

Jag fick aldrig äran att lära känna din vän men han var så otroligt älskar. Och jag hoppas att ni som är kvar stöttar varandra igenom det här och visar hur mycket ni betyder för varandra.

För du betyder allt för mig och jag älskar dig Robert.

1 kommentar:

  1. Älskade Emelie. Du är en så fin människa och dina ord är så fina. Vi vet att du stöttar och tröstar och det känns så skönt.
    Vi är så glada att du finns i vår familj.

    SvaraRadera