21 april, 2012

mormors-mys

Jag och Wille har spenderat natten hemma hos mamma.
Robert skulle ut och jaga igår och idag skulle han börja jobba tidigt
så vi passade på att åka hit när mamma äntligen var ledig.
Igår kväll när Wille hade lagt sig då satt vi och spelade lite spel
och snackade lite skit.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra.
Robert skulle komma hit med vagnen innan han började jobba men det var
så dåligt väder och mycket snö ute så det var ingen idé.
Nu ångrar jag dock att han inte tog med sig vagnen för det börjar bli
bart på vägarna och hyfsat väder, men vi får helt enkelt komma
på något annat att göra än att gå till kupolen och göra av med pengar.

Ikväll hoppas jag på en riktig myskväll med mina killar.
Hoppas ni alla får en trevlig lördag.

1 kommentar:

  1. Jag och min sambo testade LCHF i några veckor och gick ner fem kilo var. Sen föll vi in i snabbmatsträsket igen men jag ska börja äta mindre kolhydrater igen då jag mår bättre av det.

    Men ammar du? Jag har hört att det är farligt att äta enligt LCHF om man ammar då gifterna som rensas ut ur kroppen kan komma till bröstmjölken men det kanske bara är en myt det också som så mycket annat.

    Jag tror du kommer klara det galant, LCHF känns inte som en diet då man äter god mat, håller sig mätt och ÄNDÅ går ner i vikt! :-)

    SvaraRadera