22 april, 2012

Ett nyttigare liv

Jaha, imorgon är det tänkt att jag ska börja mitt nyttigare liv.
Ut med allt socker och alla kolhydrater,
och in med proteiner och fett.
Jag ska alltså försöka mig på LCHF, jag vet icke hur det kommer gå
men jag har en bra känsla och en stark vilja och det kommer man långt på.

Det pågår en ständig debatt om hur vida LCHF är bra för kroppen eller inte.
Vad tycker du om denna diet?

Jag har som sagt bestämt mig för att testa iaf,
återkommer säkert imorgon och berättar hur det går.

Besök gärna min bror och hans sambos grymma LCHF-blogg.
http://www.jimpslchf.blogspot.com

4 kommentarer:

  1. Lchf är nyttig och hälsosam mat, inget farligt alls för kroppen. Äter man bara bra proteiner, fett och grönsaker får vi i oss allt vi behöver!

    Jag ska också börja mitt nya liv imorgon, igen! ;)
    Jag bloggar också om Lchf!

    Kram C

    SvaraRadera
  2. LCHF är toppen. Jag har ätit det sen i aug och har inte mått bättre. Hade tidigare problem att känna mig mätt.
    Nu håller jag mig mätt länge. Äter 2-3 ggr om dagen.
    Började inte direkt för att gå ner i vikt, är inte överviktig och tränar mycket. Men denna kost passar mig jättebra och det är ju så goda saker man får äta!
    Jag bloggar också med massor av recepttips ..
    Lycka till !!

    = )

    SvaraRadera
  3. Va kul :) jag har också tänkt testa men kommer aldrig till skott! Lycka till :)

    SvaraRadera