09 juni, 2012

tv-serie

Tjena godingar.
Hoppas allt är bra med er för det är väldigt bra med mig.
Idag har jag haft finbesök hela dagen av Fanny, Lina och Anna.
Mycket trevligt må jag säga, kul att träffas som på gamla goda tiden.

Nu är jag helt ensam hemma, eller ja Wille är såklart också hemma men han
ligger och sover för tillfället och förhoppningsvis resten av kvällen/natten.
Jag ligger och tittar på Glee och ja jag vet hur töntig serie det är men jag är beroende,
jag blir helt enkelt så glad när jag tittar på det eftersom det är massa sånt och dans
hela tiden. Jag borde dock hitta någon annan serie att titta på eftersom jag har sett alla
avsnitt av Glee nu.

Någon som vet någon bra tvserie?
Det kan vara vilken genre som helst.

3 kommentarer:

  1. Vet sjuuuukt många bra tv-serier, haha, men du har säkert sett dem. Criminal minds, Drop Dead Diva, Awkward (mtv-serie) 90210, Pretty Little Liars, Modern Family, Body Of Proof.

    SvaraRadera
  2. "Wille och Willes mamma" :)

    SvaraRadera
  3. Jag som är lite av en serienörd! Och som tidigare person skrivigt så har du säkert sett dom. Men, One tree hill, oc, gossip girl, gilmore girles, sex and the city, GCB, Lipstick jungle, ally mcbeal =)

    SvaraRadera