10 juni, 2012

Sova sova säng säng säng

Herre jösses vad jag fick kämpa med att lägga Wille idag.
Dom tre senaste nätterna så har han varit näst intill omöjlig.
Tidigare så har jag bara lagt ner honom, pussat honom och sagt god natt
sen har jag gått ner igen och han har somnat på en gång.
Men nu då skriker han, han skriker och gråter så mycket han bara orkar.
Det gör ont i mammahjärtat men jag vet att han är trött och ska sova,
men han kämpar verkligen in i det sista.
Så när man har varit uppe ca sju miljarder gånger så somnar han.

Sen vaknar han efter ca två timmar och gråter och skriker igen,
det är inte riktigt lika svårt att få honom att somna då, men det är fortfarande
ingen barnlek som det varit innan. Då har man bara kunnat ge honom nappen
så har han somnat igen.

Han har inga tänder än så det är ju möjligt att det är något sånt på G,
men jag har känt och tittat i hans mun och vad jag kan se så är det ingen
tand på väg upp.

Jag hoppas att det går bättre imorgon för jag tycker ju synd om
honom om han bara ska skrika och gråta.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar