04 maj, 2012

orkar inte hitta på någon rubrik.

Jag är så himla dålig på att skriva här ibland.
Jag har haft fullt upp hela veckan, eller ja, egentligen inte.
Men det har varit fint väder och då har vi tillbringat tiden ute
och idag har vi varit hemma hos min mamma hela dagen.

Imorgon ska jag och Robert iväg på kusinträff.
Det ska bli riktigt roligt och spännande, det är många av mina kusiner
som jag aldrig har träffat så det är väl på tiden.
Wille får sova hos Farmor och farfar imorgon, det kommer nog bli lika
jobbigt att lämna bort honom som det var sist, men jag vet att han har det bra
och att det är fokus på honom hela tiden så det känns ganska tryggt.

Nu ska jag fortsätta titta på hockey.
VM intresserar mig inte ett dugg men det är Robert som vill se så
man måste väl ställa upp.

Hoppas ni får en bra helg.

(och för er som undrar, mitt nya nyttiga liv går hur bra som helst.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar