10 april, 2012

Sova, skrika, tutte, sova.

Wille vaknade för en stund sedan, och även fast han hade ganska hög
feber så åt han och lekte en liten stund, men nu har han somnat igen.
Han vaknar till ibland, skriker och vill ha sin tutte, men annars har han
sovit i princip hela dagen. Stackars lilla kille.

Själv så kan jag inte sysselsätta mig med så mycket.
Det har blivit en heldag i soffan förutom nu när jag har lagat mat.
Så nu ska jag äta den underbara gryta jag har gjort
och sen antar jag att det bara är att inta soffan igen.

Hoppas ni har en bättre dag än vad jag och Wille har.

1 kommentar:

  1. Man ska bara sitta på soffan och vila de korta stunder undervärket sover. Det är du värd och så måste man få fokusera på sitt sjuka barn, och det är faktiskt drygt. Du är jätteduktig som orkar. Kramar från Klövrarna ett stenkast bort :)

    SvaraRadera