12 april, 2012

Barbapapa

Jag håller på att leta ihjäl mig efter Barbapapa-kläder på nätet.
Jag vet att Åhléns har i sina butiker men är dom dom enda
som säljer Barbapapa?
Eller vet du någon bra sida där jag kan hitta fina kläder?


Det är ju rena rama nostalgi-trippen när man ser alla fina
Barbapapa-saker överallt. Jag ÄLSKADE filmerna när jag var liten
och jag hoppas att Wille också kommer göra det.

I alla fall, hojta till om du vet någon bra sida som säljer Barbapapa-kläder.
Svensk eller utländsk spelar inte så stor roll så länge inte fraktkostnaden
ligger på flera miljoner.

Bilden kommer från Barbapapa official web site.


1 kommentar:

  1. Type and colour is an important function of Evening dresses "skoaffärer". Not every gown works for all body types. So the suitable colour, model and the size could be very important. Evening dresses " Aftonklänningar " can be of varied types depending on the sort of get together that needs to be attended. For occasions like a party, wedding ceremony or a New Years occasion the gown will be both traditional or sophisticated, while for a discothèque the gown can be extra glamorous. For more info visit at modeplatsen.se

    SvaraRadera