10 februari, 2012

Zombie


Jag satt och tittade igenom min gamla blogg
och hittade det här inlägget:

"Ett sätt att dö på.

Jag hoppas att den dagen människan ska utplånas från jorden
så ska det komma ett luftburet virus som gör att man
blir en zombie, dvs riktigt frän.
Nästan alla kommer bli smittade förutom några få som är
immuna mot just detta virus och kan endas smittas om man blir biten.
Och jag ska vara en utav dom.

Jag ska ha en machete och ett shotgun.
Jag kommer tillverka mina egna molotovs.
Förhoppningsvis så finns det någon överlevande
kvar som kommer vara vid min sida och lyda mina order.

När jag har tröttnat på att springa runt och vara cool
så ska jag ge mig själv till mina zombiekompisar.
Ett perfekt sätt att dö på.

(Nu ska jag lägga mig och titta på
Night of the living dead. ) "

Jag står fortfarande fast vid att detta är det absolut perfekta sättet
att dö på. Nu kanske ni tycker att ett sånt inlägg inte hör hemma
här på min blogg, och nej det gör det kanske inte.
Meeeen, jag ville bara komma fram till att jag fortfarande vill dö exakt så.

Nu ska jag leta igenom mina påsar med filmer och dra fram varenda
Zombie-film. Och om jag har tur så kanske Robert vill se någon i kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar