10 februari, 2012

Snart 3 månader

Sara frågade hur stor Wille var nu och jag vet faktiskt inte.
Han blir tre månader på onsdag och då ska vi iväg och mäta och väga
honom igen, nu var det ett tag sedan.
Då kommer han även få 3månaders-sprutan, det ser vi inte fram emot.
Dessutom fyller jag år på onsdag och jag kan komma på säkert tusen
saker som jag hellre skulle vilja ha i present än att han ska få en spruta.
Men det är ju för någonting bra iaf, så man får väl försöka se det så.

Wille är lite grinig idag, eller han är grinig på mig.
Så fort jag närmar mig honom när han ligger och leker så blir han arg,
så jag försöker hålla mig undan men det är inte lätt alla gånger.
Det är ju trots allt bara jag hemma som kan ge honom mat och byta blöja,
tror inte att Pingu i babysittern är kapabel till det även om Wille gärna
skulle önska det.

För övrigt så är det inte mycket som händer, as usual, men imorgon hoppas
jag att någon vänlig själ vill komma och hälsa på mig här ute i skogen.

1 kommentar:

  1. Är ni hemma idag så kanske jag och staffan kan komma förbi på en kopp kaffe? Kram

    SvaraRadera