18 februari, 2012

Lång dag

Det har varit en lång dag för Wille med mycket olika röster. Hur roligt vi än tycker att det är att träffa Roberts systrar med familj så märker man att Wille tycker att det blir lite jobbigt efter ett tag. Han har inte kunnat sova längre stunder under dagen så nu är han riktigt kinkig.

När vi kom hem så lät jag det vara tyst en stund. Jag la honom i soffan och lät honom vara själv medan jag hängde tvätt. Nu är han så övertrött så han vill inte riktigt äta och har gråtit en stund. Nu tror jag dock att Robert har lyckats få honom att somna för det blev alldeles tyst. Skönt.

Som sagt, jag tycker att det är jättekul att träffa Roberts familj, dom är så snälla hela högen. Men det blir jobbigt för en liten bebis och det förstår jag. Jag vet själv hur jag kan känna mig när jag tex har jobbat en hel dag, mycket människor och ljud hela tiden. Det skapas kaos i huvudet, och jag kan tänka mig att det är så Wille känner.

Nu ska jag gå upp och mysa med mina killar så får vi hoppas att Wille är på bättre humör när han vaknar imorgon :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar