18 februari, 2012

England

Satt och tittade igenom lite bilder på datorn och hittade självklart
bilderna från när vi var i Liverpool.
Det har redan gått ett år, tiden går så fort ibland.
Jag vill tillbaka, nu på en gång, även fast dom har den vidrigaste maten i världen.

När Wille har blivit 2år eller nåt och jag känner mig trygg med att
lämna honom i några dagar så ska jag nog åka iväg igen.
För min egen del så skulle jag självklart kunna ta med honom men jag
vill inte att han ska behöva åka flygplan än, man vet aldrig hur ett barn
reagerar och många barn får väldigt ont i öronen.
Dessutom kommer han nog tröttna rätt rejält på mig om jag ska gå
runt och shoppa hela dagarna ;)

Beatles-museum är tydligen ett måste när man är i Liverpool.





Vi var på fotboll.
Förstår fortfarande inte varför man måste stå
när man har sittplats. Fotvärk deluxe.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar