16 januari, 2012

Mödravården

På onsdag var det meningen att jag ska till mödravården och göra cellprov.
Nu har det visat sig att min period är tillbaka igen (för mycket information, jag vet)
och då får man inte göra något prov. Så jag skulle precis ringa till mödravården och
boka om tiden. Men då har dom tydligen telefontid mellan 07-9.45.
VAFAN ÄR DET?
Ska man inte ens kunna ringa och boka om en tid, när som helst under dagen.

Man kan även boka om via nätet men då måste man ha e-legitimation,
JA MEN VAD BRAAAA att jag kommer ihåg mitt användarnamn och lösenord.
Skit!

Det är en jävla skitdag idag, på alla plan, och då rinner bägaren lätt över.

2 kommentarer:

  1. Jag hatar dom där jävla telefontiderna!! Barnmorskan har tid mellan 07,00 och 09,45 eller liknande, jag ringde idag halv tio, då var kön full och jag fick ringa imorrn sa dom! Jag måste byta en tid eftersom det krockar med skolan, sjukt irriterande att man inte kan göra det på en gång!!

    Och tack för din fina kommentar! =) Har hört att man kan komma att sakna magen ganska snabbt sen, så jag får väl försöka njuta nu =D

    SvaraRadera
  2. Jag har för mig att bvc bara har en halvtimme telefontid på morgonen mellan typ 8:00 och 8:30 eller liknande. galet!

    SvaraRadera