16 januari, 2012

ibland önskar jag

åhå... det är verkligen ingen bra dag idag.

Ibland önskar jag att jag:

- Satt på ett plan till Liverpool, där trivs jag allra bäst.
- Kunde lägga mig i fosterställning och gråta som ett litet barn.
- Var träningsnarkoman.
- Var rik.
- Alltid kände att jag är världens bästa mamma.
- Var världens bästa sambo.

Nu ska jag försöka äta lite grann och efter det ska jag nog packa lite.
Det är sååå tråkigt att packa, jag hatar det verkligen.
Får se hur långt jag hinner innan Wille vaknar igen.




1 kommentar:

  1. Emelie <3
    Du är en BRA MAMMA och Du är EN BRA SAMBO, och DU, VI GILLAR DIG<3
    Det är inte alltid så lätt att vara en perfekt människa jämt och ständigt när man nyss blivit mamma. Ansvaret, nattvaket, oron över att inte räcka till åt alla är inte lätt.
    Men du har många som bryr sig om dig och din lilla familj. Bara ring eller kom när helst du vill och känner att du behöver någon.KRAMAR från A och P

    SvaraRadera