08 augusti, 2011

Köttfärssås och Clas Ohlson

Nu har jag precis fixat matlåda tills imorgon,
makaroner och köttfärssås fick det bli.
Det är skönt när det går fort att laga god mat.

Idag var jag och Robert med mamma och Kenneth
till Insjön. Det blev en sväng på både Clas Ohlson och
lager 70, jag hittade ingenting vettigt alls.

Det känns så himla tråkigt att köpa kläder just nu,
man har ju inte lust att köpa en massa som man bara kan använda
i någon månad till.
Två par mammabyxor har jag kostat på mig än så länge,
och dom är otroligt sköna, speciellt att jobba i.
Men jag får vänta med shopping tills trollet behagar att komma ut.

Nu ska jag slänga mig på soffan och antingen titta på
någon bra film eller en dokumentär.

Hoppas du har haft en bra måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar