04 juli, 2011

peace and love

Hej alla.
Det var några dagar sedan jag skrev nu,
det har kommit så mycket annat i vägen.

Peace and love har pågått förfullt här i lilla Borlänge.
Underbara härliga människor har invaderat våran stad,
utstrålat glädje och lycka.

Själv gick jag inte på festivalen i år, just för att jag är gravid.
Jag tycker inte att det är så roligt att umgås med fulla människor,
dessutom var det inget band som lyckades dra dit mig.

Jag fick jobba hela veckan istället, så därför har det blivit för lite
tid att skriva, och alldeles för lite att skriva om.

Nu ska jag lägga mig på soffan och varva ner lite grann.
Jag är gräsänka ikväll så det är lika bra att passa på att se någon
film som Robert aldrig vill se.

Hoppas allt är bra med er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar