27 maj, 2012

Ullared

Nu är det bokat.
Den 16 juni åker jag, mamma, kenneth, fanny och moster iväg till Ullared.
Herrejösses vad jag ska shoppa.
Det kommer bli en massa kläder och leksaker till Wille,
även lite bra-att-ha-saker till honom.
Jag kommer självklart handla massa saker till mig och Robert också,
det gäller att passa på när det är billigt.

Sist jag var i Ullared var för snart ett år sedan.
Då köpte jag en massa kläder och andra saker till vår lilla bebis som låg i magen.
Allt har blivit använt och jag har nog sparat många tusenlappar genom
att handla allting där.

Det ska bli grymt roligt att åka dit igen.
Och det ska bli ganska skönt att få åka iväg även fast det bara handlar
om två dagar, ibland behöver jag få vara bara Emelie.
Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag sakna Wille redan innan vi hunnit
komma till Ludvika.

Nu är det dags att hoppa i kojs.
Hoppas att ni alla har haft en rolig och solig helg, för det har jag.


1 kommentar:

  1. Åh jag vill också till Ullared! Har varit där en gång när jag gick på högstadiet, men det räknas ju knappt, haha :p

    SvaraRadera