26 april, 2012

ditten och datten

Medan Wille har sovit så har jag passat på att plocka lite och laga mat.
Det är lika bra att göra sånt när han sover, även om jag inte hade tänkt
äta nu, men man vet aldrig hur pigg han kommer vara under eftermiddagen.
Idag är det i alla fall blomkål och broccoli-gratäng som står på menyn.
I den finns även champinjoner och bacon. Mums!

Jag hade tänkt ta en promenad idag men det ser ut att bli regn vilken sekund
som helst, och regn är något som jag hatar, så det blir helt enkelt att hålla sig inne.
Jag tycker synd om Wille när det är sånt här väder eftersom vi är mest
inomhus då, men det skulle bli bättre väder nästa vecka så jag får helt enkelt
ta igen allting då.

För övrigt så har jag suttit och kollat efter massa barnkläder på nätet.
Och på vissa sidor är det extremt dyrt, vem fan betalar 3-400kr för en body
som en bebis kan använda i ca en månad? Jag tycker att det är helt vansinnigt.
Nej fyfan, jag tycker det kan komma mer sidor med billiga kläder för oss
som inte har en fet plånbok.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar