24 april, 2012

Banangröt

Nu har Wille precis ätit lite banangröt och det var mumsigt för magen de.
Det är första gången han provar äta det och allt annat han har testat sig på
har han ätit och tyckt om, lika så med banangröten.
Och majskrokar ÄLSKAR han, men det mesta hamnar utanför munnen
för det är ju faktiskt väldigt roligt att kladda runt med dom där krokarna.
Skönt att ha en matglad liten kille.

Själv så ska jag äta köttfärssås och stekt riven vitkål idag.
Robert får pasta till eftersom han inte alls är sugen att börja med LCHF.

Om du också äter LCHF så får du gärna komma med lite goda recept.
Antingen på mail (emelie.holm89@gmail.com) eller i kommentars fältet.

Nu ska jag ställa mig och vika lite tvätt och ta hand
om en grinig bebis, misstänker att det kan vara en tand på G
och då är det banne mig inte roligt att heta Wille.
Inte Emelie heller för den delen.

1 kommentar:

  1. Hej! Hittade hit genom att surfa på LCHF-bloggar som länkade till ny blogg, som länkade till en annan ny blogg, och så hit.

    Vad gäller LCHF-recept så gillar jag Birgitta Höglunds blogg. Fina foton om än inte den allra mest strikta varianten av LCHF (men man kan ju alltid hoppa över de ingredienser man vill undvika).

    Här är länken:
    http://birgittahoglundsmat.wordpress.com/

    Lycka till! Själv är jag inne på tredje året av LCHF.

    /Kristina

    SvaraRadera