02 mars, 2012

Sunshine


Idag får det bli en dag ute i solen igen.
Jag ska komma ihåg att ta med kameran så kanske jag kan knäppa lite
fina kort. Jag lyckas alltid glömma kameran och min mobilkamera suger extremt
mycket så korten blir helt värdelösa.
Men ibland spelar det ingen roll hur bra kamera man har för den lyckas
inte alltid fånga det där vackra som man nog bara kan se med blotta ögat.

På tal om köttbullar..
Jag har precis sett klart andra säsongen av Glee.
Ja, jag vet att det är en ganska töntig serie men jag tycker så mycket om den.
Jag älskar musik och dom i serien är så himla duktiga.
I vilket fall som helst så lär jag vänta på att säson 3 släpps på dvd
och det lär nog dröja ett tag till.

Nu ska jag klä på mig och Wille så ska vi gå ut i solen.
Ha en underbar dag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar