28 mars, 2012

Sjukhus

Hej allihopa.
Just nu ligger jag på sjukhus så det blir lite dåligt med uppdatering här.
Igår morse fick jag jätteont i magen och hög feber, magvärken gick över på dagen men på kvällen kom den tillbaka igen.

Jag ringde sjukvårdsrådgivningen och dom tyckte att jag skulle åka in till akuten. Fick vara på akuten i 5 timmar innan dom skickar upp mig till kirurgavdelningen.

I morse tog dom blodprov sen har jag väntat hela dagen på att doktorn ska komma och undersöka mig. Halv 6 kom han, tryckte några gånger på magen men han hittade inget fel. Ska få vara kvar i natt också och ta nya prover imorgon.

Robert har kommit hit med lite saker till mig, bla min bok, så jag har något att sysselsätta mig med i kväll.

Nu vet ni vart jag håller hur iaf.
Saknar min Wille och älskade Robert där hemma. Jag får nöja mig med kort på mobilen så länge.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar