25 mars, 2012

Härlig dag

Vilket underbart väder vi har haft idag, helt otroligt. Jag och Robert plockade fram grillen så till middag blev det en riktig lchf-middag så nu kan brorsan och hans sambo vara stolta över oss ;-)

På kvällen fick vi besök av Staffan, Emilia och Noel. Staffan och Robert åkte iväg och jagade så jag och Emilia lekte lite med barnen, drack kaffe och snackade lite skit. Grymt trevligt var det, det är alltid kul att umgås med andra mammor. Och Emilia är så himla trevlig.

Idag var Wille lite mer intresserad av Noel än vad han brukar vara av barn. Han låg och tittade på honom och undrade vad han höll på med :-) och Noel har utvecklats så mycket sen jag träffade honom sist.

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på film. Får se hur många minuter de tar innan jag somnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar