23 mars, 2012

Feber

Jaha, då har Wille fått sin första feber sen han ut kom. Inte roligt alls måste jag säga. Termometern visar 38,6 sen hur pålitlig den är vet jag inte. Han är väldigt varm och har "yrat" lite nu på kvällen.

Jag misstänkte redan i morse att han började bli sjuk. Men han har varit glad hela dagen och ätit som han ska, det är först nu på kvällen som han har blivit lite hängig.

Jag får helt enkelt hålla mig vaken i natt och se efter honom. Tur att jag precis har börjat läst en bok, Hypnotisören, den får göra mig sällskap tills jag somnar med den på näsan.

1 kommentar:

  1. Bebisar brukar ju få hög feber! Men så länge han äter är det nog helt ok! Kanske erbjuda lite vatten oxå...vätska är bra! Du kan ju kolla blöjan om den är våt, då vet du ju att han har fått i sig vätska! Men vad vet jag? Typ 20 år sen jag hade små barn.

    SvaraRadera