13 februari, 2012

Kläder


Fy tusan vad Wille växer.
Snart har han växt ut sina bodies i stl 62, så jag måste börja köpa
nya kläder igen. Det är dyrt att ha barn ibland, men det är ju faktiskt
ganska roligt att shoppa lite kläder.
Sen han föddes så har jag endast köpt en tröja och en skjorta till mig själv,
resten av alla kläder som införskaffats har varit till honom.
Det är han värd min lilla kis, jag har ju redan kläder som passar.

Här om dagen fick jag fin-besök av Lina och Fanny.
Lina har jag knappt träffat på flera år, bara lite snabbt på våra jobb.
Men hon var alltså här, så himla roligt. Det får inte dröja lika länge
till nästa gång.

Idag får jag fin-besök igen, vad lyckligt lottad jag är.
Carro och Sara kommer på besök på eftermiddagen,
det ska bli riktigt trevligt :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar