22 februari, 2012

Jävlar i min låda

Vilken otroligt seg dag det har varit.
Det var länge sedan jag kände mig såhär trött och vad jag än försökt
med för att bli pigg så har det inte funkat.

Wille vaknade strax innan 7 i morse och skulle ha mat.
Efter att han hade ätit så hoppades jag på att han skulle somna om.
Men ack så fel jag hade. Nej, då skulle han ligga och prata i 1 timme,
jag pratade tillbaka så mycket jag orkade och till slut blev jag pigg.
Jag drog på mig lite kläder och skulle hämta Wille och bära ner honom,
då hade han somnat. Jaha. Vad bra.

Jag längtar tills jag får krypa ner i min säng och sova.
Och jag hoppas att Wille inte vaknar en endaste gång under natten och
minsann kan tänka sig att sova till 9 imorgon bitti.




1 kommentar:

  1. Det skulle vara rena lyxen att få sova hela natten och få sova till nio. :P själv så får man gå upp en.gång på natten och sen är de bara att gå upp vid sex. ;)

    SvaraRadera