17 februari, 2012

hejåhå.

Dåligt med blogg-skrivande dom senaste dagarna,
jag kan be om ursäkt men det tänker jag inte.
Har helt enkelt haft fullt upp.

Igår var jag och mamma på kupolen och skulle sätta sprätt på
lite pengar. Tänkte att jag skulle hitta lite kläder till mig eftersom jag fick
pengar när jag fyllde år, men som vanligt blev det bara saker till Wille.
3st bodies blev det denna gång. Nästa gång ska jag försöka hålla fingrarna
i styr och inte köpa mer kläder till honom, tror dock inte att jag kommer lyckas.

Idag så har det varit städning på schemat. Hela jäkla dagen har jag hållt på.
Jag tröttnade ur en liten stund och då ställde jag mig och bakade lite bröd istället.
Jag är nog världens bästa flickvän..ibland. =)

1 kommentar:

  1. Super goa Emelie, det är vad du är och en superduktig mamma. Kramelikram, hela dan

    SvaraRadera