02 februari, 2012

Donkey Kong

Emilia tyckte att jag skulle lägga upp lite bilder på huset,
och det ska jag absolut göra så fort allt är i ordning :)
Måste ta lite fina kort också, men jag ska försöka fixa det någon dag.
Du är välkommen hit också Emilia, dra med dig Staffan så har
Robert någon att leka med :p

Nu ligger Wille och tar en liten middagslur.
Han har sovit hela natten, skönt för honom men ännu skönare för mig :)
Han är så duktig, min lilla kille.

Igår hade vi bror/morbror på besök, det var riktigt trevligt.
Vi lekte med Wille såklart, och när han tyckte att det var dags att sova
då spelade vi vuxna lite Donkey Kong. Jag kan inte rå för det men jag
ääääälskar att spela tvspel, så grymt roligt.

Nu ska jag hänga tvätten och sen får vi se vad resten av dagen har
att erbjuda.

1 kommentar:

  1. Ja du får göra det :) blir ju så nyfiken!! Vart är det ni bor? De kan vi absolut göra :)

    SvaraRadera