25 januari, 2012

"Welcome to the real world, it sucks. You're gonna love it."

Wille har precis somnat igen, så medan han sover så ska jag fortsätta packa.
Jag trodde att det inte var så mycket kvar att packa, men ack vad fel jag hade.
Varje liten pinal ska ner och när jag tycker att jag börjar komma närmare
mitt mål så hittar jag fler prylar. Prylar tamejfan överallt.

När vi börjar komma i ordning i nya huset så ska jag börja inreda Willes rum.
Ny matta ska inhandlas och även någon förvaringsmöbler för hans leksaker.
Visst, han har inte så mycket leksaker just nu, men det lär ju garanterat
ökas på så fort han förstår vad leka är.
Men det ska bli grymt roligt att få inreda hans rum, jag hade tänkt att det
mesta ska vara i grönt (förutom möbler), så jag ska försöka hitta någon
snygg väggdekoration till honom. Kanske nåt häftigt träd? Det återstår att se.

Nu måste jag fortsätta. Helvetet tar aldrig slut mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar