25 december, 2011

Julafton


Min julafton var helt underbar.
Den började med att pappa och Dennis kom hit,
vi satt och pratade, skrattade, myste med Wille och drack lite kaffe.
Sen gick vi ner till Roberts föräldrar där även Mia var.
Vi åt en helt fantastisk julmiddag med allt som hör till,
Kalle Anka (eller Kalli Janka som jag säger) stod på i bakgrunden och jag
och Mia kunde inte riktigt slita blicken från tvn.
Det är verkligen lika roligt varje år :p


Efter middagen så gick hela gänget upp till oss igen.
Mamma och Kenneth kom hit och det blev julklappsutdelning.
Wille fick jättefina julklappar, babysitter, babygym, skallror, kläder m.m.
Sen fick han även riktigt snygga Färjestad-grejer eftersom hela min familj
håller på det hockeylaget ;) En body, två nappar och ett par strumpor.
Han fick även en Liverpool-boll från Dennis, inbitet Liverpool-fan som han är.

Jag och Robert hade förlovat oss natten till julafton (24.05 för att vara exakt,

vi kunde liksom inte hålla oss längre) så vi fick en jättefin tomte i förlovningspresent
av min mamma.

Efter julklappsutdelningen så bjöd vi på ost och kex och satt och pratade
i flera timmar. En helt underbar julafton med bästa sällskapet man kan tänka sig.
Så härligt att få fira med Roberts föräldrar och mina föräldrar på samma gång.

Men bästa julklappen fick jag tidigare i år, 15 november för att vara exakt.
Och det kan ni nog själva lista ut vad det var för något... eller någon.

Wille testar sin babysitter.
Lägg även märke till den EXTREMT snygga nappen
som gossen har i munnen.


Mamma, Pappa och Wille

Anki, Pappa och Dennis

Även en liten tomtenisse måste ha mat ibland

Dennis

Jag




1 kommentar: