05 november, 2011

Höjden av trötthet



Jag är så trött så det känns som mina ögon sitter på utsidan av kroppen.
Vi gick och la oss vid tolv igår, klockan fem valde jag att gå upp.
Har drömt mardrömmar och vaknat om vart annat.

Nu sitter jag i soffan, har precis kämpat mig igenom två avsnitt
av Dr Phil, det är tur att det finns lite skit att titta på på morgonen.
Robert ligger fortfarande och sover och Anakin önskar nog att han fick
döda mig just nu. Han är så söt varje gång jag vaknar alldeles för tidigt,
han bara tittar på mig, suckar, och vänder sig om i sin bädd.


Det är så trevligt när man får kommentarer på bloggen av
folk som man inte känner, som gratulerar till vårt lilla mirakel i magen :)
Det gör att dagen blir lite ljusare och lite bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar