03 november, 2011

14 dagar kvar

V.18+4

Som ni förstår så är det lite brist på inspiration från min sida.

Jag var på mvc i tisdags, allt såg mycket bra ut.
Jag har gått upp 14kg totalt, ganska normalt, men jag får ändå
rejäl fetångest när jag tänker på det. Jag får helt enkelt ta tag i det
när han kommer ut, det är inte långt kvar nu så jag borde inte gå
upp mer heller.

14 dagar kvar till BF, det är helt galet.
Tiden har gått så fort så jag har knappt hunnit med att tänka
känns det som. Vi längtar så mycket efter dig <3

Anakin har blivit väldigt överbeskyddande.
Han ska vara vid mig hela tiden, han följer efter mig vart jag än går.
Jag vet att han menar väl, men det blir ganska irriterande efter ett tag.
Vi kommer inte glömma honom, och jag försöker att sitta en stund med
honom varje dag, bara för att han ska förstå att jag tycker om honom.
Så jag hoppas att det går in i hans lilla söta hund-hjärna :)



2 kommentarer:

  1. aldrig ens hört talas om hemsidan förut., shit vad du har blivit bitter sen du blev gravid.. jeeeeesus.. hoppas det går över..

    SvaraRadera
  2. "Det är väl bara att låta bli att läsa böckerna, eller?".. om du inte visste det så kan man formulera sig trevligare än att skriva "ELLER".
    eller så är det bara jag som missuppfattar:)
    men jag skriver bara hur jag uppfattar dig

    SvaraRadera