19 oktober, 2011

Man måste väl vara nöjd ändå


Jag har fått foglossning och jag borde väl vara glad över att jag har
fått det så sent ändå, vissa kan ju få det i mitten av graviditeten.
Det gör ont om jag går för fort så jag får liksom ta små små
steg samtidigt som jag vaggar mig fram, det måste se hemskt roligt ut :)

Och nu har jag även börjat få lite bristningar på magen.
Fast bara runt naveln? Mycket märkligt.
Jag tycker att jag kunde väl få slippa bristningar eftersom jag
inte haft några i 8 månader, men sån tur hade jag visst inte.

Men men, jag visar väl aldrig magen för någon förutom Robert
så vad spelar det egentligen för roll.
Han får helt enkelt acceptera att kroppen kommer se lite annorlunda ut
när jag har bakat klart våran lilla bebis.

<3

2 kommentarer:

  1. Varje bristning är ett minne att du burit ett mirakel i din mage.

    SvaraRadera
  2. bristningarna har en tendens att dyka upp när man nästan nått sitt mål. mina kom sista veckan, och dagarna jag gick över tiden. :)
    men de bleknar snabbt :)

    håller med föregående kommentar :)

    SvaraRadera