17 oktober, 2011

Jävla skit-måndag


Jobbig natt och jobbig morgon.
Många tankar som snurrar runt i huvudet på en.
Jag vaknade alldeles för tidigt, försökte somna om i över en timme,
men det gick inte vad jag än gjorde.

Sen dom här jävla järntabletterna, dom tar kål på mig.
Jag är jättehungrig just nu, men har ingen aptit för fem öre.
För jag vet att om jag äter nånting så kommer min mage börja
krampa om nån timme.

Måste stå ut ... bara 4 veckor kvar.

Det är helt enkelt ingen bra måndag idag.


Aldrig förr har jag velat vara Goliat
så mycket som jag vill idag.

Fantastisk tavla målad av Gustave Doré.

"David and Goliath"



1 kommentar:

  1. SV; Ja, detta är väl bara en bråkdel av all oro man kommer att känna sedan, så det är väl bara att vänja sig! ;P Men jag tycker det är så jobbigt att man bara får göra ett ultraljud! Har du fått göra fler?

    SvaraRadera