24 oktober, 2011

Ett hus

Igår var jag och Robert och tittade på ett hus
som jag hoppas så in i h-vete att vi kan få hyra.
Det skulle innebära ett helt nytt liv för oss.
Då kanske jag kan få känna att det är mitt hem, vårt hem.

Det finns tvättmaskin direkt i huset och det är ju inget som vi har nu,
så vi får alltså inte tvätta så mycket som vi egentligen skulle vilja.
Och eftersom vi väntar tillökning så innebär det även tillökning
i tvättkorgen.

Alla rum är mycket bättre än dom vi har nu,
och våran lilla kille skulle även få ett eget rum där vi kan känna oss
trygga att lämna honom och låta honom leka själv när han blir större.

Det finns även en stor tomt där vi kan tillbringa våra sommardagar,
Anakin skulle kunna vara ute på ett helt annat sätt än vad han är nu.

Jag hoppas, hoppas, hoppas på att vi kan få bo där.

2 kommentarer:

  1. Vi hoppas också jättemycket. Håller alla tummar vi har. Kramelikram :)

    SvaraRadera