06 september, 2011

Marathon

Jag börjar må lite bättre nu, förkylningen har släppt
en hel del under natten, men nog går jag omkring och snörvlar fortfarande.
Man blir att känna sig lite smått handikappad när man är sjuk,
jag har aldrig varit så sugen på att springa ett marathon som jag är nu,
och då är jag en väldigt lat människa ska ni veta.

Anakin ligger och sussar sött i sin bädd, han är nog latare än vad jag är.
Igår sov han så gott som hela dagen, sen tyckte jag att det fick vara nog så
då tog vi en promenad sen fick han vara ute i sin hundgård.
Det första han gjorde när han kom in där var att lägga sig i kojan,
och sov lite till, en riktig slöfock :)

Nu sitter jag och lyssnar på min gud, Joakim "Pimme" Thåström.
Det är som kyssar för både själen och hjärtat, underbart.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar