20 augusti, 2011

Björnjakt


Det är inte lätt att vara tillsammans med en jägare,
men jag visste vad jag gav mig in på när vi bestämde
att det skulle vara vi två <3

Björnjakten har precis börjat, det firar Robert med att åka
ifrån mig och jaga i några dagar.
Jag tycker att det är extremt jobbigt att vara ifrån honom,
att sova helt ensam, att inte kunna få en kram när jag behöver det.
Ångesten har en tendens att komma så fort han är borta.

Men jag ska försöka bita ihop i några dagar.

Gud vad jag saknar honom, min finaste Robert <3

En bild på oss från början av sommaren.

1 kommentar:

  1. Ja, det är många ensamma dagar och kvällar när man är tillsammans med en jägare och fiskare. Jag vet efter 24 år tillsammans. Men om man kan ge dom dessa dagar så har man så mycket igen när dom kommer hem igen glada eller besvikna , beroende på hur det gått på jakten. Vi finns ju i alla fall om du har det långsamt. Dörren står alltid öppen för dig. Kramis <3

    SvaraRadera