15 juli, 2011

Lemmy

Jag har precis tittat på dokumentärfilmen Lemmy.
Den var riktigt bra och även om man inte är ett fan av Motörhead
så är det ändå roligt att få veta lite mer om Lemmy.
Mannen som lever på Jack & Cola och rött Marlboro.

Hans levnadssätt är helt tvärt emot det jag lever
men jag blir ändå imponerad av att höra hur mycket han har knarkat,
att han har legat med tusen tjejer
(sen om det är sant eller inte är en annan historia)
och att han dagligen dricker och röker,
precis som att det vore det mest naturliga i världen.
Fast i hans värld är det naturligt.

66 år gammal och levererar fortfarande,
man kan inte bli annat än mäkta imponerad.


Och för att det inte ska bli några missförstånd så vill
jag bara poängtera att jag står inte för hans sätt att leva
och jag är helt och hållet emot droger.
Just so you know ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar