26 juni, 2011

Cravings

Jag har länge gått och funderat på det här med cravings.
Jag är nog en ganska tråkig människa för det enda jag kan
bli lite småsugen på är salt-lakrits, mjölk och Coca cola.
Frukt och bär är även en stor favorit, men jag blir ändå inte
sådär härligt galen och förbannad om jag inte får det.

Jag har läst om gravida som blivit sjukt sugna på murbruk,
tvål, disksvampar, disktrasor, grus och sand.

Och min första tanke när jag läser det är hur fan man kan veta
att man är sugen på en disktrasa?
Föreställer man sig hur det ska smaka?
Och hur kan man i såna fall bli sugen på det?

Och murbruk? Där kan jag inte ens föreställa mig hur det smakar.
Damm kanske? jag vet inte ..

Det är iaf väldigt underhållande att läsa om även för er som inte är gravida.
Det är bara att googla så kommer det nog upp nåt skoj.

Yummy ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar